Це дуже важлива тема для ознайомлення.
Батьки часто думають, що на візиті все в основному залежить від лікаря, але в дитячій стоматології це лише комплексний підхід. Батьки під час візиту відіграють найважливішу роль.
Декілька рекомендацій від нас.
Спочатку ви приходите на консультацію, на якій ми обговорюємо безліч питань, які непокоять батьків. І звичайно ж приймають рішення, чи довіритись лікарю та його плану лікування, чи ні. На консультації ми не лікуємо, а тільки знайомимося і спілкуємося. Такий підхід спеціально для того, щоб у наступні візити лікар займався лікуванням і не відволікався на запитання батьків, адже від цього безпосередньо залежить якість роботи. Дуже часто батьки люблять щось запитати під час лікування, тим самим відволікаючи лікаря і дитину.
Часто батьки залишаються в зоні очікування, поки йде лікування. Якщо для комфорту дитини потрібно буде, щоб батьки були в кабінеті,лікар обов’язково покличе вас.
Якщо все ж таки ви залишилися в кабінеті, то ми завжди просимо сидіти максимально тихесенько і не коментувати дії лікаря або процес лікування. Під час лікування відбувається контакт лікаря та дитини, якщо в цей момент звучить знайомий голос, то дитина відволікається, а це дуже важливий фактор у заходах безпеки. Дитина може різко поворохнутися і підскочити. Тому, якщо у вас є зайве хвилювання, то краще залишитися в коридорі.
Також важливе прохання не робити зауваження лікарю у присутності дитини!
Лікар проводить багато психологічної роботи з кожним маленьким пацієнтом і тільки лікар може регулювати мотивацію або бонус після лікування. Часто маленькі пацієнти маніпулюють або вередують, але лікар маючи великий досвід роботи з різними дітьми відразу це бачить. Ну а батьки можуть піддатись манцпуляції, тим самим заважаючи процесу адаптації.